وسایل بهداشتی ضروری

روش اول :

کاسه دستشویی را با یک مانع ببندید که آب پایین نرود، حالا آب گرم را باز کنید و دمای آن را طوری تنظیم کنید که کمی برای دستتان خنک باشد،این دما قطعا برای همستر گرم و مناسب است، حالا منتظر بمانید تا لگن پر شود.
بعد اگر کولر یا دستگاه خنک کننده ایی روشن هست خاموشش کنید.

بعد همستر را همراه با یک شامپو بچه (اگر شامپو پت هم داشتین خیلی خوبه ) و یک حوله کوچک به دستشویی بیاورید.

از دم همستر کم کم خیلی آروم آن را داخل آب فرو ببرید فقط تا گردن،نگران همستر نباشید چون  اونها شنا بلد هستن و شناگرای ماهری هستند بگذارید در آب کمی شنا کند بعد همستر را بیرون بیاورید.
بعد مقدار مورد نیاز شامپو را روی بدن همستر بریزید و اون را مالش دهید تا خوب کف کند فقط حواستان باشد که شامپو بیشتر از گردن پیشروی نکند بعد یه ذره آبی که توضیح دادم درست کنید همستر را از پایین گردن زیر اب ببرید و اون را طوری بشویید که کف کامل برود بعد سریعا داخل حوله بگذارید
بعد از کمی خشک کردن با حوله، همستر را سشوار کنید، فقط باد مستقیم به سر همستر نخورد، بعد از اون همستر را در جای خود بگذارید.

شاید همستر اون روز زیاد بخوابد نگران نشوید کاملا عادیست.

توجه داشته باشیم که همستر های سوری نباید زیاد حمام شوند ماهی یکبار کافیست در ضمن اگر همستر در هنگام خشک کردن ناگهان ایستاد و تکان نخورد نگران نشوید عادیست، از خستگی و کمی گنگیست که رفع خواهد شد.

روش دوم :

یک جعبه را کاملا پر از پوشال الک شده کنید به اندازه ای که همستر وقتی می ایستد سرش بیرون از پوشال بماند بعد همستر را ده دقیقه درون اون بگذارید خیلی تمیز میشود. ( اگه برای حمام همستر خود از شامپو خشک استفاده می کنید حتما همستر خود را با یک مسواک نرم یا برس شونه کنید تا اثری از شامپو خشک باقی نمونه )

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: